Re: 問姻緣 #187551 - 2003-01-25 15:42:16 tomorrow 潛龍勿用 註冊: 2003-01-24 文章數: 13 謝謝如雲大大。本人的心態是見步行步。有當然好,但冇亦無何奈何。最怕母親嘮叨。 ↑