阿﹍﹍﹍
對唔住!
請問點樣睇這卦象呀?
我有一點小問題呢!
我想抓這個旬空,係要睇我D起卦時間嗎?
命學的傻小孩來了﹍﹍
對唔住!
請問點樣睇這卦象呀?
我有一點小問題呢!
我想抓這個旬空,係要睇我D起卦時間嗎?
命學的傻小孩來了﹍﹍
_________________________
易行生活網:
http://www.ezcity.com.tw
無牌陣抽牌程式與無視論介紹:http://tarot.why3s.com/tarot.html
塔羅無視論推廣站-MozForest-[磨子森林]-:http://tarot.why3s.com/
易行生活網:
http://www.ezcity.com.tw
無牌陣抽牌程式與無視論介紹:http://tarot.why3s.com/tarot.html
塔羅無視論推廣站-MozForest-[磨子森林]-:http://tarot.why3s.com/
前一個議題
索引